Obsahové strategie jsou základem obsahového marketingu a měly by stát vždy na začátku celého procesu tvorby obsahu. Budou se vždy lišit dle vysněného cíle, například získat více objednávek a nové zákazníky, sbírat více kontaktů na potenciální zákazníky, mít lepší pozice ve vyhledávání nebo najít nové zaměstnance. Obsahová strategie může být samozřejmě sestavena z mixu strategií s různými cíli. Obecně se obsahové strategie zaměřují na cílové skupiny a to, co chtějí vědět.
Často se setkáváme s tím, že naši klienti jsou opravdovými profesionály ve svém oboru, mají informace, které jejich zákazníci chtějí a potřebují, ale jejich potenciální zákazníci o tom neví. Jediným způsobem, jak to změnit, je tvořit obsah a tvořit ho hodně. Víme, že externě na to mnohdy není prostor a obsahový marketing se odsouvá na druhou kolej. To je škoda. Rády vám pomůžeme s jakýmkoli textem a nerozhoduje, zda se bude jednat o jednorázovou, či dlouhodobou spolupráci.
Textace webů
Newslettery
Články na blog
PR články
Příspěvky na sociální sítě
Buďte vidět. Umíme dostat vaši službu či produkt jak do tištěných, tak i online médií. Snažíme se dělat PR jinak a lépe. Využíváme tradiční nástroje a postupy, i ty moderní. Sledujeme trendy a novinky, abychom našim klientům odevzdaly ty nejkvalitnější výstupy.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.